صفحه اول
صفحه اصلی > اطلاعات بازی > هرگز این کارها را هنگام صیدماهی انجام ندهید

هرگز این کارها را هنگام صیدماهی انجام ندهید

زمان انتشار:2024-01-02 14:09:13

1. چگونه برجک را ارتقا دهیم؟

ارتقاء برجک مستلزم این است که وظیفه دریافت پاداش را در سمت چپ صفحه انجام دهیم. هر وظیفه متفاوت است. وقتی آن را کامل کردیم می توانیم برجک را ارتقا دهیم. وظیفه گاهی جمع آوری سکه یا کریستال طلا به اندازه کافی است.

1227a1.png

2. چگونه می توان سکه های طلا را پس از اتمام آنها بدست آورد؟ 

وقتی به طور تصادفی تمام سکه های طلای خود را گم می کنیم، چگونه باید سکه طلا به دست آوریم؟1. ما می‌توانیم در جایزه بزرگ شرکت کنیم تا سکه‌های طلا ببریم، که لازم است قبل از ورود به مسابقه، کوپن‌های تلفن با کوپن‌های مسابقه تعویض شوند. 2. ما می توانیم با انجام کارهای سیستمی سکه های طلا بدست آوریم.

3.ما می توانیم برای خرید سکه طلا به فروشگاه مراجعه کنیم، با خرید بسته های هدیه، نه تنها می توانیم مقدار زیادی سکه طلا دریافت کنیم، بلکه می توانیم جوایز انحصاری پوست برجک و بسته های هدیه شگفت انگیز را نیز دریافت کنیم.


3. چگونه از برجک یخی استفاده کنیم؟

وقتی بازیکنی را با یک برجک بسیار باحال در اتاق می بینیم، توجه ما به او جلب می شود، پس او چگونه پوست برجک خود را به دست آورده است، در واقع پوست او در فروشگاه خریداری شده است. پوسته های نفیس و یخی زیادی در فروشگاه وجود دارد، بروید و ببینید پوستی وجود دارد که برای شما جذاب باشد یا خیر!

1227a2.png

4. نحوه از بین بردن نشتی

در واقع، ما می‌توانیم از برهم نهی آسیب برای حمله به ماهی‌ای که به تازگی توسط دیگران ناقص شده است استفاده کنیم، به طوری که تنها با 1-2 شلیک شانس شکار آن را داشته باشیم و در نتیجه کمترین سکه طلا را برای به دست آوردن حداکثر سود صرف کنیم.


5. الماس برای چه مواردی استفاده می شود؟

از الماس می توان برای خرید وسایل مهارتی استفاده کرد، هنگامی که ابزار مهارتی ما تمام شد، علاوه بر پاداش برای تکمیل وظایف، می‌توانیم الماس‌هایی را نیز برای خرید آنها خرج کنیم. در دست داشتن تعدادی الماس می تواند زمانی مفید باشد که ما نیاز به استفاده از مهارت هایی داشته باشیم اما آنها را نداریم.

صیادان طلا

انواع:نقش آفرینی شخصیت ها

نسخه:

این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم.جوایزی مانند :پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳پرومکس،اپل واچ و ... . داستان بازی بازی صیادان طلا یک بازی ماهیگیری هستش که شما با استفاده از اسلحه، ماهی های مختلفی را صید میکنین و در ازای آنها سکه و کوپن دریافت میکنید که با دریافت کوپن به جوایز بازی دست پیدا میکنید. با استفاده از طلا میتونین مراحل جدید بازی رو باز کنین که به درجات بالا دست پیدا کنید. توی بازی هرچقدر سطح شما بالاتر بره اسلحه های جدیدی برای شما باز میشه که بازی رو برای شما راحت تر میکنه. ویژگی  • دریافت جوایزی مثل سکه ی طلا٬پلی استیشن،ایفون۱۳پرومکس،اپل واچ و... • استفاده راحت از بازی و بازی کردن در هر مکانی • قابل دسترس در پلتفرم های ایرانی • تنوع بالای اسلحه ها