صفحه اول
صفحه اصلی > اطلاعات بازی > مهارت های ارتقا قدرت مبارزه

مهارت های ارتقا قدرت مبارزه

زمان انتشار:2024-01-02 14:09:17

سه راه برای بهبود قدرت جنگی هواپیماهای جنگنده وجود دارد: یکی عمدتاً مبتنی بر ارتقا فناوری است، یکی عمدتاً مبتنی بر پیشرفت جنگنده ها و دیگری عمدتاً مبتنی بر ارتقاء تجهیزات است. [فناوری ارتقا] در ستون دوم در پایین صفحه اصلی، فناوری ارتقا به ارتقاء فناوری میزبان و ارتقاء فناوری برجک تقسیم شده است. فناوری میزبان: فناوری میزبان از فناوری اولیه به فناوری متوسطه و در نهایت به فناوری پیشرفته ارتقا می یابد. ارتقا میزبان در سطح مبتدی می تواند عمر را 200 عدد افزایش دهد و نرخ ضربه مهلک در سطح دوم را تا 20٪ افزایش یابد. میزبان به سطح متوسطه می تواند قدرت حمله را از 300 افزایش دهد. پس از آن، آسیب ضربه مهلک سطح دوم 50 درصد افزایش می یابد.و پس از آن با ارتقا به سطح بالا  میتوان قدرت حمله و میزان جان را افزایش داد.

222.png

فناوری برجک: سطح برجک نیز در نبردهای مراحل مختلف اهمیت دارد و ارتقای برجک همانند ارتقای میزبان است. هر ارتقاء می تواند حملات و مهارت ها را بهبود بخشد و بر این اساس قدرت رزمی ما نیز بهبود می یابد. لازمه ارتقاء برجک و میزبان، داشتن قطعات، تراشه و سکه های طلای مربوطه است و با بالارفتن سطح، قطعات برجک و سکه های طلای بیشتری مورد نیاز خواهد بود.

【جنگنده پیشرفته】

پس از داشتن هواپیمای جنگنده خودمان می توانیم قدرت حمله و زندگی هواپیمای جنگنده خود را نیز ارتقا دهیم؛ البته که این ارتقاء ها به سکه های طلا و قطعات جنگنده نیز نیاز دارند.بازی به صورت روزانه جوایزی هم برای مبارزه خودکار دارد. هنگامی که روز بعد پس از آفلاین بودن بازی دوباره وارد سیستم می شویم، می توانیم درآمد را در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی مشاهده کنیم و داخل آن میتوان جوایز زیادی دریافت کرد. هنگامی که هواپیماهای دشمن را در مسیر عبور از سطوح می کشیم، سکه های طلا زیادی رها 

میشود. هر چه سطوح بیشتری را پشت سر بگذارید، سکه های طلای بیشتری به دست خواهید آورد و در آینده مسابقه سکه طلا (مزایده) برگزار خواهد شد.

444.png


نبرد کهکشان ها

انواع:نقش آفرینی شخصیت ها

نسخه:

بازی نبرد کهکشان ها بازی پرطرفدار و سرگرم کننده بین تمام سنین هستش که سبک قدیمی و ساده ای داره و جذابیت زیادی بین طرفدار ها داره. بازی به این سبک هستش که با استفاده از سفینه فضاییمون باید با بقیه سفینه ها و ابر سفینه ها نبرد کنیم و با بردن بازی سکه های زیادی دریافت کنیم ، با استفاده از سکه ها میتونیم سفینه خودمون رو تقویت کنیم که موشک و گلوله های آتیش زیادی پرتاب میکنند. با ارتقا پیدا کردن سطح بازیمون، سفینه های جدیدی بهمون داده میشه که میتونیم اونارو بخریم و به نبرد بریم. ​