صفحه اول
صفحه اصلی > اطلاعات بازی > سرزمین خیالی گمشده

سرزمین خیالی گمشده

زمان انتشار:2024-02-07 20:12:12


امروز میخوام راجب یکی از جذاب ترین بخش های بازی یعنی سرزمین خیالی گمشده صحبت کنیم

 

微信图片_20240207200706.png

 

این بخش بازی یکی از جالب ترین و جذاب ترین بخش های بازی از نظر من هستش چرا که با مابقی قسمت های بازی تفاوت کوچیک و جالبی داره به صورتی که در بد بدو ورود به این قسمت باید یکی از قهرمان های که در اختیار دارید رو انتخاب و کنترل کنید و در نقشه بازی به جست جو با آن بپردازید.

微信图片_20240207200734.png

پس از انتخاب قهرمان شما باید به جست و جو داخل مپ بپردازید و آیتم ها و جوایز رو از جاهای مختلف مپ پیدا کنید

اما همه جوایز به آسانی بدست نمی آید و شما باید برای بدست اوردن آن ها با هیولا هایی که سد راه شما هستن مبارزه کنید و آن ها رو شکست دهید

برای باز کردن بخش های بیشتر سرزمین خیالی گمشده باید لول خود را در برج شکوه هم بالا ببرید که در مقاله بعدی راجب این قسمت هم بیشتر صحبت خواهم کرد

 

این بخش یکی از بهرتین بخش های برای بدست آوردن آیتم های بازی مثل سکه.معجون.عتیقه و ... هستش که به فراوانی داخل این بخش پیدا میشه و پیشنهاد میشه اگر دنبال لول اپ و قدرتمند کردن قهرمانان خود هستید حتما از جوایز این بخش بهره مند شوید.

 


پیشگامان

انواع:نقش آفرینی شخصیت ها

نسخه:

بازی پیشگامان یک بازی موبایل در سبک استراتژیه؛ مدل این بازی به صورت نبرد های گروهیه که بازیکنا باید تو سرزمین های مختلف با گروه های مختلف وارد نبرد بشن؛ برای پیشرفت تو بازی نیاز به شکست این گروه ها داریم. توی این بازی، بازیکن یک سرزمین داره که دارای قسمت های متفاوته : فروشگاه.تاجر کالسکه.قهوه خانه قرمانان.معبد.معبد مقدس.بنای یادبود قهرمانان.کتابخانه و انجمن قسمت های این سرزمین هستش. توی این بازی شما قهرمان های مختلفی در بازی دارید که با نبرد کردن به شما قهرمان های جدید یا قهرمان ارتقا شده میدن.توی بازی شما میتونین استراتژی نبرد بچینین و قهرمان های خودتون رو تغییر بدین. در زمین نبرد، قهرمان هایی که قدرتمند ترن را در جلو بگذارین و کسایی که از دور با تیرکمان مبارزه میکنن یا جادوگر هستن را در عقب زمین قرار بدین و مبارزه رو شروع کنین.اگر در نبرد ها پیروز بشین، جایزه هایی به شما داده میشه، مثل اکسیر آبی ، اکسیر بنفش ، سکه و نامه که شما برای خرید قهرمان جدید و ارتقا قهرمان ها به این آیتم ها نیاز دارید.