صفحه اول
صفحه اصلی > اطلاعات بازی > رازهای مخفی صید ماهی

رازهای مخفی صید ماهی

زمان انتشار:2024-01-02 14:17:12

1.ماهی بزرگ را به تنهایی صید نکنید

اگرچه ماهی های بزرگ امتیازات بالایی دارند، اما میزان موفقیت شکار آنها نیز نسبتاً پایین است. گرفتن ماهی بزرگ به تنهایی معمولا منجر به تور خالی می شود. برای اینکه با هر بار شلیک، بتوانید طلای از دست رفته را بازگردانید ، هرگز یک ماهی بزرگ را به تنهایی شکار نکنید. صبر کنید تا قبل از صید ماهی های بزرگ، دسته ای از ماهی ها در اطراف آنها وجود داشته باشد.


2. دسته ی ماهی هایی را که درست رو به روی شماست صید نکنید؛ زمانی که یک گله ماهی روبه روی شما باشد احتمال صید بسیار کم است.


3. روی یک ماهی یا گروهی از ماهی ها تمرکز نکنید.

وقتی با ماهی یا گروه کوچکی از ماهی ها روبرو می شوید، اگر چندین بار شلیک کردید و باز هم نتوانستید آن را بگیرید، قاطعانه تسلیم شوید و هدف را تغییر دهید. اگر در دو بار اول موفق نشدید، مجدد تلاش کردن برای آن دشوار خواهد بود، بنابراین سکه های طلا را هدر ندهید.

1227b1.png

4.به یاد داشته باشید که به طور مداوم شلیک نکنید، ماهیگیری شامل کم کم خوردن و صید کردن است، بنابراین پول خود را هدر ندهید.


5.کورکورانه بازی نکنید. ما باید با نقاط ضعف هر ماهی آشنا شویم و عمدتاً به نقاط ضعف آنها حمله کنیم. این می تواند به ما کمک کند ماهی مورد نظر را به طور موثرتر بگیریم و از هدر رفتن گلوله ها جلوگیری کنیم.


6.کورکورانه از ابزار بازی استفاده نکنید:استفاده کورکورانه از ابزار باعث اتلاف بی مورد میشود. وقتی ماهی‌های بزرگ و گروه ماهی‌ها در حال آمدن هستند، می‌توان از ابزار تا حد امکان استفاده کرد تا بتوان بازدهی بالاتری داشت.

1227b2.png

در طول بازی نیز باید به ذهنیت و مدیریت عاطفی خود توجه کنیم. بازی ماهیگیری نیاز به صبر و ذهنیت پایدار دارد و نمی توان به خاطر یک اشتباه دلسرد یا از خود راضی بود. بنابراین، بازیکنان باید در بازی خونسرد باشند و به طور مداوم استراتژی ها و مهارت های خود را برای صید بهتر ماهی تنظیم کنند. بنابراین این بازی می تواند نگرش خوب ما را پرورش دهد.

صیادان طلا

انواع:نقش آفرینی شخصیت ها

نسخه:

این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم.جوایزی مانند :پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳پرومکس،اپل واچ و ... . داستان بازی بازی صیادان طلا یک بازی ماهیگیری هستش که شما با استفاده از اسلحه، ماهی های مختلفی را صید میکنین و در ازای آنها سکه و کوپن دریافت میکنید که با دریافت کوپن به جوایز بازی دست پیدا میکنید. با استفاده از طلا میتونین مراحل جدید بازی رو باز کنین که به درجات بالا دست پیدا کنید. توی بازی هرچقدر سطح شما بالاتر بره اسلحه های جدیدی برای شما باز میشه که بازی رو برای شما راحت تر میکنه. ویژگی  • دریافت جوایزی مثل سکه ی طلا٬پلی استیشن،ایفون۱۳پرومکس،اپل واچ و... • استفاده راحت از بازی و بازی کردن در هر مکانی • قابل دسترس در پلتفرم های ایرانی • تنوع بالای اسلحه ها