صفحه اول
صفحه اصلی > اطلاعات بازی > قوانین مهارت ها در صیادان طل

قوانین مهارت ها در صیادان طل

زمان انتشار:2024-01-02 13:42:04

یادگیری مشاهده و بررسی امری بسیار مهم در بازی های ماهیگیری است سرعت ماهی را تحلیل کنید و زمان مناسب برای صید آن را بیابید. سرعت شنای ماهی ارتباط زیادی با میزان موفقیت در صید دارد.به طور کلی هرچه ماهی سریعتر شنا کند احتمال صید آن کمتر می شود. بنابراین می توان ابتدا سرعت ماهی را مشاهده کرد، اگر با ماهی تندرو سر و کار داریم، به جای اینکه کورکورانه جایی که در آن زمان است را هدف قرار دهیم، یاد بگیریم پیش بینی کنیم که ماهی کجا خواهد رفت.


وقتی یک دسته بزرگ ماهی می آید، باید از جزر و مد استفاده کنیم. به طور کلی بسیاری از بازیکنان با مشاهده گروه بزرگی از ماهی ها مشتاق حمله سریع برای کسب سکه های طلای بیشتر هستند اما احتمال اینکه گروه بزرگی از ماهی ها ظاهر شوند و صید شوند کمی کم است بنابراین توصیه می شود گلوله ها را هدر ندهید و قبل از حمله صبر کنید تا جزر و مد ماهی ظاهر شود.

1225(3)1.png

ماهی های دور را رها کن و ماهی های نزدیک را طلب کن، اندک جمع کن و زیاد بساز. بسیاری از بازیکنان دوست دارند ماهی های بزرگ را از راه دور صید کنند. گاهی صید ماهی های بزرگ دورسخت است، بنابراین گاهی اوقات لازم نیست اصرار بر صید ماهی های بزرگ در فاصله دور داشته باشید. اگر واقعا نمی توانید آن را بگیرید، می توانید ماهی های کوچکتر و نزدیکتر را در نظر بگیرید. بهتر است به ماهی های بزرگ دور فقط چند بار به صورت امتحانی شلیک کنید.


لبه گلوله توپ نیز بسیار قدرتمند است.بسیاری از بازیکنان دوست دارند از گلوله های توپ برای زدن BOSS یا ماهی های بزرگ استفاده کنند. در واقع تاثیر این نوع تیراندازی زیاد خوب نیست، لبه گلوله توسط بسیاری از بازیکنان نادیده گرفته می شود، در واقع زمانی که قسمت لبه گلوله توپ پراکنده می شود بسیاری از ماهی های بزرگ کشته می شوند.

1225(3)2.png

علاوه بر این، ماهی هایی که توسط بازیکنان دیگر مورد اصابت قرار گرفته اند، زمانی که جلوی شما شنا می کنند، بیشتر مورد ضربه قرار می گیرند، زیرا از قبل آسیب دیده اند. می‌توانیم 1 تا 2 شلیک به ماهی‌های بزرگی که جلوی ما هی های دیگر شنا می‌کنند شلیک کنیم، به تعداد زیادی شلیک نیاز نداریم. اگر گلوله به بیرون شلیک نشده باشد، قدرت گلوله به طور کلی کاهش می یابد، بنابراین بهتر است قبل از شلیک بعدی تسلیم شده و به دنبال ماهی های دیگر برویم.

صیادان طلا

انواع:نقش آفرینی شخصیت ها

نسخه:

این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم.جوایزی مانند :پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳پرومکس،اپل واچ و ... . داستان بازی بازی صیادان طلا یک بازی ماهیگیری هستش که شما با استفاده از اسلحه، ماهی های مختلفی را صید میکنین و در ازای آنها سکه و کوپن دریافت میکنید که با دریافت کوپن به جوایز بازی دست پیدا میکنید. با استفاده از طلا میتونین مراحل جدید بازی رو باز کنین که به درجات بالا دست پیدا کنید. توی بازی هرچقدر سطح شما بالاتر بره اسلحه های جدیدی برای شما باز میشه که بازی رو برای شما راحت تر میکنه. ویژگی  • دریافت جوایزی مثل سکه ی طلا٬پلی استیشن،ایفون۱۳پرومکس،اپل واچ و... • استفاده راحت از بازی و بازی کردن در هر مکانی • قابل دسترس در پلتفرم های ایرانی • تنوع بالای اسلحه ها