صفحه اول
صفحه اصلی > اطلاعات بازی > استراتژی نبرد کهکشان ها

استراتژی نبرد کهکشان ها

زمان انتشار:2024-01-02 13:43:08

 فصل 3 در مجموع دارای 15 سطح است. بعد از هر 3 سطح ، جوایز برجک وجود دارد.در هنگام انتخاب کارت ها می توانید کارت هایی با طرح های برکت سکه طلا را انتخاب کنید.سختی سطوح بیشتر و بیشتر می شود. پس از رسیدن به سطح هفتم، هنگام انتخاب کارت مربوطه، می توانید کارتی با قدرت حمله انتخاب کنید. اگر نوار جان جنگنده بسیار کم است، می‌توانید کارت‌هایی را نیز انتخاب کنید که دارای اثر بازیابی خون هستند. در این فصل، شما نه تنها باید هواپیماهای جنگنده دشمن را مورد حمله قرار دهید، بلکه باید به تیراندازی هواپیماهای جنگنده نیز جاخالی دهید. حملات توپخانه ای الماسی شکل هواپیماهای جنگنده ما را قفل خواهد کرد. متداول ترین روش حمله، شلیک به گوشه پایین سمت چپ و پایین سمت راست هواپیماهای جنگنده ما است. هنگامی که بازیکنان به سطح نهم می رسند و قادر به شکستن نیستند، ممکن است به افزایش قدرت رزمی مبارزان فکر کنند. 
به صفحه اصلی بازی برگردید
معرفی صفحه اصلی بازی
    در قسمت پایین بازی؛ در ستون مرکز خرید می توانید الماس بخرید و از مزایای روزانه بهره مند شوید.نقش الماس خرید قدرت فیزیکی  و گنجینه های فن آوری باز برای ارتقاء سلاح ها و برجک های میزبان است. از ستون فناوری می توان برای ارتقاء فناوری میزبان و برجک ها استفاده کرد. هر سطح به قطعات و سکه های طلای مربوطه نیاز دارد.. هرچه سطح فناوری میزبان و فناوری برجک بالاتر باشد، دشواری عبور از سطح بسیار کاهش می یابد. در ستون هواپیمای جنگنده می توانید هواپیمای جنگنده را ارتقا دهید و مواد ارتقاء دهنده را می توان در مرکز خرید خریداری کرد. در ستون تجهیزات، سه قطعه تجهیزات یکسان را می توان ادغام کرد و بر روی هواپیمای جنگنده استفاده کرد تا قدرت حمله و سرزندگی را افزایش دهد.تجهیزات فردی نیز قابل ارتقا هستند.
 رئیس بزرگ در 15 سطح آخر فصل 3 در دو طرف بدنه نقطه ضعف دارد که می توان به آن شلیک کرد. وقتی بدنه‌های دو طرف کنار هم قرار می‌گیرند، بازیکن باید به سرعت از آنها دوری کند. زمانی که دشمن فقط یک بار به آن ضربه بزند هم، هواپیمای جنگنده ما آسیب می بیند. زمانی که قدرت رزمی جنگنده به شرایط لازم برای عبور از سطح رسید، توجه داشته باشید که ضمن حمله به نقاط ضعف دشمن، از تیر های دشمن جلوگیری کنید تا از سطح عبور کنید.


图片1.png


نبرد کهکشان ها

انواع:نقش آفرینی شخصیت ها

نسخه:

بازی نبرد کهکشان ها بازی پرطرفدار و سرگرم کننده بین تمام سنین هستش که سبک قدیمی و ساده ای داره و جذابیت زیادی بین طرفدار ها داره. بازی به این سبک هستش که با استفاده از سفینه فضاییمون باید با بقیه سفینه ها و ابر سفینه ها نبرد کنیم و با بردن بازی سکه های زیادی دریافت کنیم ، با استفاده از سکه ها میتونیم سفینه خودمون رو تقویت کنیم که موشک و گلوله های آتیش زیادی پرتاب میکنند. با ارتقا پیدا کردن سطح بازیمون، سفینه های جدیدی بهمون داده میشه که میتونیم اونارو بخریم و به نبرد بریم. ​