صفحه اول
صفحه اصلی > اطلاعات بازی > آموزش مبتدی

آموزش مبتدی

زمان انتشار:2024-01-02 13:52:22

در این فصل نه تنها سکه های طلا سطح پایین به دست می آیند، بلکه پاداش تجهیزات نیز حذف می شوند. در فصل جدید نه تنها هواپیماهای دشمن با آسیب بسیار زیاد هستند، بلکه تانک های دشمن با دفاع فوق العاده بالا نیز وجود دارند. وقتی بازیکنان در فصل 6 با یک گلوگاه روبرو می شوند، می توانیم ببینیم که قدرت رزمی آنها چقدر است. توان رزمی در فصل 6 12000 پیشنهاد می شود، در صورتی که قدرت رزمی کافی نیست، می توانید آن را در قسمت پیشرفت قدرت رزمی یا در قسمت تجهیزات ارتقا دهید. زمانی که قدرت رزمی بازیکن به حد نیاز رسید اما هنوز قادر به زنده ماندن نبود، می توانیم بررسی کنیم آیا انتخاب برای تقویت کارت جنگنده اصلی در طول بازی منطقی است یا خیر.

图片1.png

نکاتی برای گذراندن فصل 6: سعی کنید در چند سطح اول کارت هایی با قدرت حمله قوی انتخاب کنید. در سطوح بعدی، هنگام انتخاب کارت‌ها، کارت‌هایی را با اثر افزایش نوار سلامت و اضافه کردن جان انتخاب کنید تا نوار سلامتی کافی برای مقابله با BOSS که بعداً ظاهر می‌شود ذخیره کنید. هنگامی که هواپیمای قوی‌تر دشمن ظاهر شد در طول مدت زمانی که گلوله‌های توپ شلیک نمیکند، برای شکست آن، به مدت ده ثانیه به حمله ادامه دهید.

图片2.png

راز حمله به یک تانک حمله به موقعت آن و ضربه زدن به برجک آن است. پس از اتمام حجم خون، تیراندازی به ما متوقف می شود. الماس ها در این فصل نقش زیادی دارند، زیرا آسیبی که باید در سطح آخر به BOSS وارد شود بسیار زیاد است. نه تنها ممکن است نوار سلامتی ما کم باشد، بلکه ارزش آسیب گلوله های دشمن نیز بسیار زیاد است. معمولاً اگر دو موشک به ما اصابت کند شکست می خوریم، وقتی BOSS را شکست می دهیم تا زمانی که جان آن بسیار کم شد و تقریباً موفق شدیم، می توانیم برای تکمیل از الماس استفاده کنیم تا نوار سلامتی کامل داشته باشیم و حمله کنیم. BOSS را نیز می توان به راحتی شکست داد.


نبرد کهکشان ها

انواع:نقش آفرینی شخصیت ها

نسخه:

بازی نبرد کهکشان ها بازی پرطرفدار و سرگرم کننده بین تمام سنین هستش که سبک قدیمی و ساده ای داره و جذابیت زیادی بین طرفدار ها داره. بازی به این سبک هستش که با استفاده از سفینه فضاییمون باید با بقیه سفینه ها و ابر سفینه ها نبرد کنیم و با بردن بازی سکه های زیادی دریافت کنیم ، با استفاده از سکه ها میتونیم سفینه خودمون رو تقویت کنیم که موشک و گلوله های آتیش زیادی پرتاب میکنند. با ارتقا پیدا کردن سطح بازیمون، سفینه های جدیدی بهمون داده میشه که میتونیم اونارو بخریم و به نبرد بریم. ​