صفحه اول
صفحه اصلی > اطلاعات بازی > مزایای بازی نبرد کهکشان ها

مزایای بازی نبرد کهکشان ها

زمان انتشار:2023-12-29 21:36:02

فصل 5 در مجموع دارای 10 سطح کوچک است همچنین آخرین فصل نبرد کهکشان است. بازی رفته رفته سخت تر میشود. از دو BOSS نهایی که در مرحله اولیه ظاهر می شوند تا فصل پنجم، دو BOSS می توانند در یک سطح ظاهر شوند. پس از نابودی BOSS مار بزرگ، در سطح کوچک پنجم، یک BOSS کاملاً جدید ظاهر می شود. بنابراین بازیکنان باید نوارهای سلامت کافی را در مرحله اولیه حفظ کنند و در هنگام انتخاب کارت‌ها سعی کنند کارت‌هایی را انتخاب کنند که قدرت آسیب بالایی دارند، مانند ارتقاء رگبار اصلی، افزایش سرعت حمله وینگمن یا هواپیمای اصلی، انفجار مرگ هواپیمای دشمن و سایر کارت‌های بسیار آسیب‌رسان

图片1.png

پرتابه هلالی BOSS در سطح هفتم برد نسبتاً کوتاهی دارد و در صورت دور بودن نمی توان آن را تیراندازی کرد و از نظر مسافت دارای یک نقطه ضعف خاص است و بازیکنان می توانند از مزیت فاصله برای اجتناب و حمله به هواپیماهای دشمن استفاده کنند.
آسیب BOSS در سطح 8 بسیار بالا است.بازیکنان باید توجه داشته باشند که وقتی ستون قرمز روی شما قفل می شود از باس دوری کنند. حالت برخورد وحشتناک ترین حالت در بین حالت های حمله آن است و به دنبال آن دارت ردیابی است که می تواند با توجه به موقعیت خود به شما حمله کند. راز عبور از این فصل این است که یاد بگیرید از آسیب دوری کنید و نقاط ضعف هواپیمای دشمن را به طور دقیق پیدا کنید. هر بار که هواپیمای دشمن به حالت حمله تغییر می کند، زمان کمی وجود دارد. در این چند ثانیه می توانیم به مرکز هواپیما حمله کنیم. هواپیمای دشمن، مانند یک کره است، با تغییر حالت حمله، کابین آن باز می شود و این فرصت متاسبی بری حمله ماست.

图片2.png

معرفی مزایای بازی

بازیکنان می توانند وارد بازی شده و در فروشگاه جوایزی دریافت کنند.

{صندوقچه گنج/ ابزار} برای باز کردن صندوقچه گنج فناوری، بازیکنان می توانند هر 2 دقیقه یک بار صندوقچه گنج را باز کنند. روزانه چهار فرصت برای باز کردن صندوقچه وجود دارد. صندوق گنج می تواند قطعات ایزار فناوری را باز کند.

{قرعه کشی تجهیزات} بازیکنان هر روز فرصت دارند قرعه کشی کنند و تعدادی تجهیزات در جعبه گنج به دست خواهند آورد. اگر از تجهیزات به دست آمده راضی نیستید می 

توانید برای استخراج آن الماس نیز خرج کنید در این صورت احتمال به دست آوردن تجهیزات کمیاب بسیار زیاد خواهد بود.

{مزایای روزانه} برای بازیکنانی که هر روز وارد سیستم می شوند، روزانه جوایزی در نظر گرفته می شود. پس از ورود به سیستم برای 7 روز متوالی، یک زره حماسی دریافت می کنید.

{قرعه کشی شانس} هر روز 8 شانس وجود دارد و هر 5 دقیقه یک بار قرعه کشی انجام می شود و در استخر جوایز، سکه های طلا، صندوق های گنج و قطعات تجهیزات وجود دارد. هنگامی که الماس ها 10 بار انباشته شوند، جغد پرنده آسمان آبی را دریافت خواهید کرد، زمانی که 30 الماس جمع آوری کنید، می توانید زره کوانتومی سوراخ کننده ماه را دریافت کنید، و زمانی که 50 الماس جمع کنید، می توانید شهاب سنگ روز را دریافت کنید.


نبرد کهکشان ها

انواع:نقش آفرینی شخصیت ها

نسخه:

بازی نبرد کهکشان ها بازی پرطرفدار و سرگرم کننده بین تمام سنین هستش که سبک قدیمی و ساده ای داره و جذابیت زیادی بین طرفدار ها داره. بازی به این سبک هستش که با استفاده از سفینه فضاییمون باید با بقیه سفینه ها و ابر سفینه ها نبرد کنیم و با بردن بازی سکه های زیادی دریافت کنیم ، با استفاده از سکه ها میتونیم سفینه خودمون رو تقویت کنیم که موشک و گلوله های آتیش زیادی پرتاب میکنند. با ارتقا پیدا کردن سطح بازیمون، سفینه های جدیدی بهمون داده میشه که میتونیم اونارو بخریم و به نبرد بریم. ​