صفحه اول
صفحه اصلی > اطلاعات بازی > همراهی شما برای اطلاع از مهارت های موجود در صیادان طل

همراهی شما برای اطلاع از مهارت های موجود در صیادان طل

زمان انتشار:2024-01-02 13:35:10

در بازی‌های صیادان طلا، بازیکنان می‌توانند از مهارت‌های مختلفی برای بهبود کارایی و امتیاز ماهیگیری استفاده کنند. در اینجا چند مهارت رایج وجود دارد:


1.مهارت های هدف گیری: دقت هدف گیری بازیکن را بهبود بخشیده و ماهی گیری را آسان تر می کند.


2.مهارت شتاب: می تواند سرعت تیراندازی بازیکن را به مدت 15 ثانیه افزایش دهد و باعث ماهیگیری کارآمد به طور مداوم شود.


3.مهارت انجماد: ماهی ها را به مدت 15 ثانیه منجمد می کند، آنها را قادر به فرار نمی کند و گرفتن آنها را برای بازیکنان آسان تر می کند.


4.مهارت های سکه طلا: استفاده از گلوله برای دریافت جوایز سکه طلا. گلوله های سبز می توانند سکه های طلای 7w-13w دریافت کنند، گلوله های آبی می توانند سکه های طلای 70w-130w دریافت کنند، گلوله های بنفش می توانند سکه های طلای 300w-500w و گلوله های طلا می توانند سکه های طلای 600w-1000w دریافت کنند، می توان از آن برای خرید سلاح ها و وسایل قدرتمندتر استفاده کرد.



5.مهارت احضار: پس از استفاده از آن، می توانید یک ماهی قرمز را در رابط احضار کنید.

فن های احضار مشابه شامل ابزار «شاخ نهنگ امپراتور» است که می‌تواند پس از استفاده نهنگ امپراتور را احضار کند.

1225(2)1.png

این مهارت ها را می توان از طریق وسایل داخل بازی یا تکمیل وظایف سیستم به دست آورد و بهبود بخشید. بازیکنان می‌توانند مهارت‌های مناسب را با توجه به استراتژی‌ها و نیازهای بازی خود برای بهبود تجربه و عملکرد بازی خود انتخاب کنند.

1225(2)2.png

ما معمولاً باید از مهارت ها در برابر ماهی های بزرگ یا رئیس ها استفاده کنیم تا به ارزش آنها پی ببریم. هنگام مبارزه با ماهی های کوچک، مهم نیست که چقدر شکار می کنید، سکه های طلای دریافتی به مراتب کمتر از سود ماهی بزرگ است و حتی ممکن است نتوانید هزینه خرید لوازم را جبران کنید، بنابراین باید با احتیاط از آن استفاده کنید! توصیه می شود زمانی که BOSS ظاهر می شود یا زمانی که گروه های بزرگ ماهی های بزرگ با هم شنا می کنند این کار را انجام دهید. ابتدا از انجماد برای منجمد کردن ماهی ها در تمام صفحه استفاده کنید و سپس بلافاصله از شلیک قفل شده بر روی هدف و تجهیزات شتاب استفاده کنید تا به سرعت آسیب دیوانه وار به ماهی بزرگ وارد کنید.به این ترتیب به طور کلی می توانید سکه های طلای زیادی کسب کنید. هنگام برخورد جزر و مد ماهی نیز می توان ابزار را در ترکیب های معقول استفاده کرد.



صیادان طلا

انواع:نقش آفرینی شخصیت ها

نسخه:

این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم.جوایزی مانند :پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳پرومکس،اپل واچ و ... . داستان بازی بازی صیادان طلا یک بازی ماهیگیری هستش که شما با استفاده از اسلحه، ماهی های مختلفی را صید میکنین و در ازای آنها سکه و کوپن دریافت میکنید که با دریافت کوپن به جوایز بازی دست پیدا میکنید. با استفاده از طلا میتونین مراحل جدید بازی رو باز کنین که به درجات بالا دست پیدا کنید. توی بازی هرچقدر سطح شما بالاتر بره اسلحه های جدیدی برای شما باز میشه که بازی رو برای شما راحت تر میکنه. ویژگی  • دریافت جوایزی مثل سکه ی طلا٬پلی استیشن،ایفون۱۳پرومکس،اپل واچ و... • استفاده راحت از بازی و بازی کردن در هر مکانی • قابل دسترس در پلتفرم های ایرانی • تنوع بالای اسلحه ها