صفحه اول
صفحه اصلی > اطلاعات بازی > مهارت ها و روش بازی صیادان طلا

مهارت ها و روش بازی صیادان طلا

زمان انتشار:2024-01-02 13:55:09

بازی به شرح زیر است:

در بازی، بازیکنان می توانند با فشار دادن انگشتان خود، زاویه هدف را کنترل کنند و در هر نقطه از صفحه کلیک کنند تا گلوله های توپ را برای ماهیگیری پرتاب کنند. می‌توانید روی دکمه «+» کلیک کنید تا سطح و قدرت برجک تیراندازی را ارتقا دهید؛ دکمه سمت دیگر می‌تواند حمله خودکار یا دستی را انتخاب کند. پس از برخورد گلوله، توپ به ماهی صدمه وارد می کند.شما می توانید با شکست دادن ماهی، سکه های طلا بدست آورید.انواع ماهی ها دارای تعداد سکه های طلای متفاوتی هستند. در طول بازی، بازیکنان باید به کنترل زمان و زاویه هدف گیری توجه داشته باشند تا وقتشون رو برای هدف های غیر ضروری تلف نکنند.

1226(1)1.png

مهارت اول:

هنگام ماهیگیری، باید یاد بگیرید که در محیط های متفاوت روش های بازی متفاوتی را به کار گیرید و سعی کنید از نزدیکترین ماهی تا دورترین، از ماهی کوچک گرفته تا ماهی بزرگ، صید کنید. از توپ های کوچک برای ماهی های کوچک و از توپ های بزرگ برای ماهی های بزرگ استفاده کنید و سعی کنید گلوله های توپ را هدر ندهید.


مهارت دوم:

در ماهیگیری زاویه گلوله توپ بسیار مهم است، می توان آن را به طور مداوم و به طور متناوب به سمت چپ و راست شلیک کرد تا قدرت حمله نسبتا زیاد باشد.


مهارت سوم:

وقتی با ماهی های کندی روبرو می شوید که در نزدیکی قلعه شنا می کنند، مانند ماهی های فانوس و لاک پشت ها و... این ماهی ها اساساً به شما سکه های طلا می دهند، فقط جهت و دهانه تفنگ را تنظیم کنید و بدون توقف شلیک کنید تا همه آنها را بدست آورید.

1226(1)2.png

مهارت چهارم:

هنگام شکار برخی ماهی ها نیز باید استراتژی هایی داشته و به دنبال نقاط ضعف این گونه ماهی ها باشیم..

به عنوان مثال: هنگام شکار لاک پشت، جلو وپشت لاک پشت به دلیل سختی پوسته به راحتی قابل شکار نیست.

اندام و دم که در معرض دید هستند نقطه ضعف این ماهی است ، هنگام شکار کوسه شکستن سر و بدن و دم نسبتاً سخت

است. بهتر است به آبشش این ماهی ضربه بزنید و سطح توپ نباید خیلی پایین باشد


صیادان طلا

انواع:نقش آفرینی شخصیت ها

نسخه:

این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم.جوایزی مانند :پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳پرومکس،اپل واچ و ... . داستان بازی بازی صیادان طلا یک بازی ماهیگیری هستش که شما با استفاده از اسلحه، ماهی های مختلفی را صید میکنین و در ازای آنها سکه و کوپن دریافت میکنید که با دریافت کوپن به جوایز بازی دست پیدا میکنید. با استفاده از طلا میتونین مراحل جدید بازی رو باز کنین که به درجات بالا دست پیدا کنید. توی بازی هرچقدر سطح شما بالاتر بره اسلحه های جدیدی برای شما باز میشه که بازی رو برای شما راحت تر میکنه. ویژگی  • دریافت جوایزی مثل سکه ی طلا٬پلی استیشن،ایفون۱۳پرومکس،اپل واچ و... • استفاده راحت از بازی و بازی کردن در هر مکانی • قابل دسترس در پلتفرم های ایرانی • تنوع بالای اسلحه ها