صفحه اول
صفحه اصلی > اطلاعات بازی > بخش های چشم پپوشی شده توسط شما در صیادان طل

بخش های چشم پپوشی شده توسط شما در صیادان طل

زمان انتشار:2023-12-29 21:18:24

وقتی در بازی صیادان طلا هستیم، می‌توانیم تعداد سکه‌های طلا و الماس را در گوشه پایین سمت چپ ببینیم؛ با هرشلیک، سکه‌های طلای ما مصرف می‌شود، بنابراین همیشه باید به تعداد سکه‌های طلا توجه کنیم که برای صید چه نوع ماهی استفاده میکنیم. وقتی برای اولین بار شروع به بازی میکنیم، همه توپ های ما پایین ترین سطح را دارا هستند، در این زمان، فقط می توانسیم چند ماهی کوچک بگیریم تا اقتصادمان رشد کند و سعی کنیم با یک توپ تا حد ممکن تعداد زیادی ماهی صید کنیم. در مراحل اولیه نباید به دنبال اهداف غیرواقعی که در حال حاضر دستیابی به آنها غیرممکن است باشیم.


در این بازی اسلحه وسیله بسیار مهمی است که می تواند میزان کارایی ماهیگیری شما را در بازی مشخص کند. بنابراین، ما باید سخت تلاش کنیم تا در مراحل اولیه سکه طلا به دست آوریم تا با اسلحه های کارآمدتر مبادله کنیم. علاوه بر این، باید به مهارت‌ها و استراتژی‌ها نیز توجه کنیم، زیرا در بازی‌های ماهیگیری،  داشتن گلوله‌های توپ بیشترمعنای برخوداری از مزایای بیشترنیست ، زیرا ممکن است نتوانیم آنها را صید کنیم، بنابراین باید روش‌های حمله متفاوتی را انتخاب کرده و به گونه های مختلف از مهارت ها و استراتژی ها به طور انعطاف پذیر استفاده کنیم. برای مثال باید زاویه مناسبی برای ماهیگیری پیدا کنیم، استفاده از این زاویه نیازمند تلاش بیشتر و کسب تجربه است.

1225.1.png

علاوه بر این، انتخاب مهارت‌ها می‌تواند به ماهیگیری بهتر کمک کند. مهارت‌های مختلف تأثیرات متفاوتی دارند. ما باید مهارت‌های مختلفی را با توجه به نیازهای مختلف انتخاب کنیم؛ در بازی، اگر می‌خواهیم به یک استاد ماهیگیری قدرتمند تبدیل شویم، باید دائماً تجربه جمع کنیم. و مجموعه ای منحصر به فرد از مهارت ها و استراتژی های خود را برای بهبود مهارت ماهیگیری خود توسعه دهیم.


همچنین می‌توانیم در فعالیت‌های بیشتری که توسط بازی برگزار می‌شود، مانند برخی مسابقات، مسابقات جایزه های بزرگ و ... شرکت کنیم. در طول فعالیت‌ها، بازیکنان درآمد اضافی خواهند داشت، بنابراین می‌توانند در فعالیت‌های بیشتری شرکت کنند.

1225.1.2.png

صیادان طلا

انواع:نقش آفرینی شخصیت ها

نسخه:

این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم.جوایزی مانند :پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳پرومکس،اپل واچ و ... . داستان بازی بازی صیادان طلا یک بازی ماهیگیری هستش که شما با استفاده از اسلحه، ماهی های مختلفی را صید میکنین و در ازای آنها سکه و کوپن دریافت میکنید که با دریافت کوپن به جوایز بازی دست پیدا میکنید. با استفاده از طلا میتونین مراحل جدید بازی رو باز کنین که به درجات بالا دست پیدا کنید. توی بازی هرچقدر سطح شما بالاتر بره اسلحه های جدیدی برای شما باز میشه که بازی رو برای شما راحت تر میکنه. ویژگی  • دریافت جوایزی مثل سکه ی طلا٬پلی استیشن،ایفون۱۳پرومکس،اپل واچ و... • استفاده راحت از بازی و بازی کردن در هر مکانی • قابل دسترس در پلتفرم های ایرانی • تنوع بالای اسلحه ها