صفحه اول
صفحه اصلی > اطلاعات بازی > استراتژی ماهیگیری

استراتژی ماهیگیری

زمان انتشار:2023-12-29 21:00:23

در دنیای اعماق دریای سبز، ماهی های رنگارنگی وجود دارند که یک رابط بازی پویا و فعال را تشکیل می دهند، این یک بازی جشن دیداری و شنیداری است.


در ابتدا، یک منطقه مخصوص تازه کار به عنوان اولین زمین ماهیگیری برای بازیکنان جدید وجود دارد. هر اتاق دارای چهار مکان خواهد بود.در ابتدای بازی تعداد نسبتاً کمی سکه طلا وجود دارد.ما می توانیم در طول فرآیند ارتقاء به کسب سکه های طلا ادامه دهیم.

1108a1.png

در طول فرآیند ماهیگیری می توان حرکت ماهی را مشاهده کرد.ماهی های کوچک، ماهی های متوسط و ماهی های بزرگ سرعت شنای متفاوتی دارند.تنها با توجه به مشاهده، پیش بینی از قبل و استفاده از وسایل مناسب می توان به نتایج غیرمنتظره ای دست یافت. . ماهی هایی را هدف قرار ندهید که مسیر شلیک به آنها توسط ماهی های بزرگ دیگر مسدود شود.

همچنین می‌توانیم از مهارت‌ها و وسایل به صورت ترکیبی استفاده کنیم. وسایل مختلفی در بازی وجود خواهد داشت. استفاده منطقی میزان موفقیت را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد؛ مانند انجماد، بمب‌های هسته‌ای، لیزر، قفل و غیره. فقط استفاده معقول منجر به ماهیگیری کارآمد می‌شود.


در اتاق تصویرسازی، می‌توانید درباره گونه‌های ماهی‌هایی که هنوز با آن‌ها رو به رو نشده اید و دستورالعمل‌هایی برای استفاده از برخی وسایل، مانند زمان‌بندی برخی مهارت‌ها، بیشتر بیاموزید. درک زمان می‌تواند به ما امکان ماهیگیری مؤثرتر را بدهد. وقتی سکه طلا نداریم می توانیم از وسایلی مانند "موشک سبز" و "موشک بنفش" استفاده کنیم.می توانیم به صورت تصادفی تعداد زیادی سکه طلا به دست آوریم و به سرعت خزانه خود را پر کنیم.تعداد سکه های طلای بدست آمده برای هر موشک متفاوت است.

1108a2.png

در مرحله بعد، می‌توانیم قفل مکان‌های ماهیگیری بیشتری را باز کنیم، "مخفیگاه رنگین کمان، گرداب، خرابه‌های باستانی، خانه آبی دریاچه جاسپر و قلعه امپراتوردریا" ، علاوه بر حالت کلاسیک، می‌توانیم در مسابقات، قرعه‌کشی و غیره نیز شرکت کنیم؛ انجام کارهای روزانه نیز جوایز سخاوتمندانه‌ای برای ما به همراه خواهد داشت!

1108a3.png


صیادان طلا

انواع:نقش آفرینی شخصیت ها

نسخه:

این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم.جوایزی مانند :پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳پرومکس،اپل واچ و ... . داستان بازی بازی صیادان طلا یک بازی ماهیگیری هستش که شما با استفاده از اسلحه، ماهی های مختلفی را صید میکنین و در ازای آنها سکه و کوپن دریافت میکنید که با دریافت کوپن به جوایز بازی دست پیدا میکنید. با استفاده از طلا میتونین مراحل جدید بازی رو باز کنین که به درجات بالا دست پیدا کنید. توی بازی هرچقدر سطح شما بالاتر بره اسلحه های جدیدی برای شما باز میشه که بازی رو برای شما راحت تر میکنه. ویژگی  • دریافت جوایزی مثل سکه ی طلا٬پلی استیشن،ایفون۱۳پرومکس،اپل واچ و... • استفاده راحت از بازی و بازی کردن در هر مکانی • قابل دسترس در پلتفرم های ایرانی • تنوع بالای اسلحه ها