صفحه اول
صفحه اصلی > اطلاعات بازی > درباره ی صیادان طلا چه میدانید؟

درباره ی صیادان طلا چه میدانید؟

زمان انتشار:2024-01-02 13:59:39

سه نوع ماهی اصلی در این بازی ماهیگیری وجود دارد:

1. انواعBoss

2. ماهی خاص

3. ماهی معمولی

در میان غول ماهی ها 10 نوع ماهی وجود دارد،هر غول ماهی میتواند انواع متفاوتی از تجهیزات را منفجر کند. همچنین 10 نوع از ماهی خاص وجود دارد و آنها مهارت هایی را با خود حمل میکنند. به عنوان مثال؛ ماهی بمب باعث انفجار تمام صفحه می شود،موشک ماهی پرتاب موشک های بی نهایت قدرتمندی دارد، ماهی سیاه چال، سیاه چاله ای ایجاد می کند و ماهی های اطراف را می بلعد؛ ماهی یخی، کل صفحه را منجمد می کند؛ماهی ثروت به صورت رندوم تعداد زیادی سکه طلا را برای شما دریافت می کند؛ در حال حاضر 33 نوع ماهی معمولی وجود دارد. ماهی‌های مختلف پاداش‌های متفاوت، سرعت شنای متفاوت و میزان آسیب‌ قابل تحمل متفاوتی دارند.

1226(2)1.png

در مجموع 6 منطقه ماهیگیری در بازی وجود دارد که از جمله آنها می توان به مناطق ماهیگیری مبتدی، مخفیگاه رنگین کمان، حمام گردابی، خرابه های باستانی، قصر امپراطور دریا ، خانه آبی رود جاسپر اشاره کرد. ماهی های رئیسی که در مناطق مختلف ماهیگیری ظاهر می شوند نیز متفاوت هستند. زمین‌های ماهیگیری مبتدی هیچ الزامی برای بازیکنان ندارند. سایر زمین‌های ماهیگیری از بازیکنان می‌خواهند که قفل تعداد معینی از برجک‌ها را قبل از ورود باز کنند. بنابراین ما می توانیم با توجه به شرایط خود، یک منطقه ماهیگیری را انتخاب کنیم. توصیه می شود که افراد مبتدی ابتدا در مناطق ماهیگیری مبتدی بمانند تا قبل از به چالش کشیدن مناطق ماهیگیری دشوارتر، خود را تقویت کنند و بر مهارت ها و قوانین ماهیگیری مسلط شوند.


بازی به طور عمده دارای چهار حالت است.علاوه بر حالت کلاسیک، می‌توانیم حالت‌های دیگر را نیز به چالش بکشیم که به ما امکان می‌دهد تا پاداش‌های زیادی به دست آوریم.


کوپن‌های تلفنی که معمولاً هنگام ماهیگیری می افتند، می‌توانند برای مبادله با جوایز جذاب یا تجهیزات بازی استفاده شوند. سریع وارد عمل شوید و جوایز را به خانه ببرید!

1226(2)2.png

صیادان طلا

انواع:نقش آفرینی شخصیت ها

نسخه:

این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم.جوایزی مانند :پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳پرومکس،اپل واچ و ... . داستان بازی بازی صیادان طلا یک بازی ماهیگیری هستش که شما با استفاده از اسلحه، ماهی های مختلفی را صید میکنین و در ازای آنها سکه و کوپن دریافت میکنید که با دریافت کوپن به جوایز بازی دست پیدا میکنید. با استفاده از طلا میتونین مراحل جدید بازی رو باز کنین که به درجات بالا دست پیدا کنید. توی بازی هرچقدر سطح شما بالاتر بره اسلحه های جدیدی برای شما باز میشه که بازی رو برای شما راحت تر میکنه. ویژگی  • دریافت جوایزی مثل سکه ی طلا٬پلی استیشن،ایفون۱۳پرومکس،اپل واچ و... • استفاده راحت از بازی و بازی کردن در هر مکانی • قابل دسترس در پلتفرم های ایرانی • تنوع بالای اسلحه ها